Monday, February 14, 2011

150 jutaaa!!

utk kali y seratus lima pul0h juta
mereka tnyakan engkaw s0alan y smaa
"hey knapa kaw msh lg mahuu kn dea?
ap engkaw buta ataw engkaw berpura-pura suka??"
d seratus lima pul0h juta kli e 2
d depan smua engkaw trik tgn aku
y sedang buad muka k0s0ng ta ambil tawuu
sambil ketawa engkaw bilang 1 persatuu
"dea mungkin bengis seperti singa tp dea nanges t0nt0n cerita k0reaa
dea mungkin keras byla bersuara 
tp dea jelas jjur apa adanya"
aku lg kenal dea
dah lbh seratus lima p0luh juta kli
aku pesan pdamu apa y bakal jdik
"engkaw dan aku mungkin ad y tedak serasi"
"engkaw sngat maness dn aku ini pulak dawai besi"
d setiap seratus lima p0ul0h jutanya
aku p0wm d dlm haty semacam ta percaya
apa kaw lihat pd aku jujurkan saja
terus kaw cubit dagu aku smbil berkata
"syg mungkin baran ta kira msa" 
"tp syg tahan kalaw slhnya syg"
"syg mungkin seja keras kepala"
"tp syg mnja byla kita berdua"
SY KENAL SYG SY
buad ap d cerita bhagia kta rsa
biar ta d percaya peduli org kata baju r0ny0k ta apa asal pkai selesa
 berkilaw ta bermakna kalaw haty ta ada
aku lbh bengis dr SANG NAGA
tp bisa nanges semata demi senjaa
suara ku keras ta berbahasa
kerna aku rimas gedik mengada-ngada
aku mudah baran tedak semena
mna b0le tahan angin cemburu buta
dan aku sengaja tunj0k keras kepala
aku punya manja kaw saja b0le rasaa. .
RAHSIA KTA BERDUA


No comments:

Post a Comment